En lugn söndag.

                          

                                Tog en bild på min söta mamma igår :) <3 



**********************************************************************************************



                            

Varit hos Kims pappa i Götene en stor del av dagen. Fikat stod framme typ hela tiden vi var där så det har blivit en hel del peppearkakor idag :P Har även lekt mkt med Kims lillasyster Mimmi, fyra månader gammal :) Fast Kim och hon hade nog roligast :D hahaa <3


                             
                                   ( inte världens bästa bild,.. men söt :P )


Håller just nu på å försöker leta upp en storasyster till mig som jag aldrig träffat.. spännande. Skulle vilja träffa henne åtminstonde en gång i mitt liv :)

Har varit ganska lugnt i magen idag, men natten som var så var det full rulle för det mesta :P har iaf fått tag i barnvagn nu :) kan ta över efter Mimmi. När vårat barn kommer så kommer hon vara ca åtta månader så då kommer hon behöva en sittvagn ändå :)


Ska kanske se på den nya American Pie - The book of love om en stund, om jag orkar.. kanske lägger mig istället. Är ganska trött :)




Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0