en bra dag!

Var på mvc idag, fick höra mitt barns hjärtljud :D <33 Hörde liknande "dunkande" direkt när hon satte apparaten mot magen men det var tydligen pulsen i navelsträngen! Sen kom ett mycket starkare ljud, det var hjärtat <3 Kim kunde inte vara med tyvärr men hon föreslog att jag skulle ringa honom så fick han höra det på telefonen så det gjorde jag :D Ska dit om en månad igen så jag hoppas vi kan göra det igen då, när Kim är med oxå :) <33 annars pratade vi och jag tog blodprov. Ska börja ta järntabletter snart, vilket man ska göra i v.20 och jag är i v.19. Efter det gick jag hem, men var inte henmma länge. Snabbt in på toa sen iväg med älskling på buffé på Da Vinci, mums!

Nu sitter jag hemma hos Kim :) han är iväg med min farbror och ska köpa bil, Golf3. Ikväll vet jag inte vad som händer men lugnt blir det iaf, har chips å lite annat gott som jag på nått sätt lyckas hållt mig undan i flera dagar men jag går nog på't ikväll! Kom på att jag kanske ska till mamma ikväll, mat och mys!

Skrev ett långt email till pappa inatt. var inne på mailen å kom på att vi inte haft kontakt på ett tag så jag tänkte höra av mig, skriva några ord.. som blev till mkt mera ord :D å det e ju bra! Skrev om ultraljudet, att allt gick bra där osv. Skickade med bilder på magen, tänkte att det kanske e kul för pappsen att se :P Skrev om mkt mer men det orkar jag inte ta med här ;D

                                                                                

                                                             ~
Nedrans dryga kossor!! Blää för dom





 
                  

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0