Blääääääääää

Har skittråkigt asså! Älsklingen ska sova hos en kompis inatt så jag blir helt ensam hemma inatt! Ebba, Kims hund, är fortfarande hos mamma.. Vill inte sova själv!
Usch det var så hemskt jobbigt när Kim skulle dra förut. Först var jag jättearg sen när han skulle gå å sa jag älskar dig innan han skulle stänga dörren så börja jag lipa så då kom han å krama å trösta mig. Humörsvägningar..jag? Neeeee, inte alls! Ehe (a)

Var iaf på fk idag (frukostklubben - aktivitet som jag går på tre gånger i veckan istället för att praktisera..../jobba/läsa..). Vi gjorde julgodis.. skulle göra chokladkola, tog nästan två timmar att koka! Blev knäpp på det. Tror bebisen i magen också blev uttråkad till slut för hon börja leva jävel när jag suttit ett bra tag :P

Ååh vad jag e sugen! Vet inte riktigt på vad.. På frukt tror jag.... lr på att baka.. :P
Ska nog ta en glass :D

Kanske skriver mer sen :) kolla gärna in ;D


Kram!

Kommentarer
Postat av: Pullin

Eller kankse lite chips???! :D Åhh... nu blev ju jag sugen!!!

2009-12-09 @ 14:08:39
Postat av: Josse

Hahaa ;D

2009-12-09 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0