Ååååh!

Funderar på om jag ska gå å lägga mig.. Har försökt å laddat ner ett Desperate Housewives avsnitt i flera timar nu, men det blir bara fel! :(
Har på tv:n å kollar på "How I met your mother" och både Britney Spears och hon som spelar Elliot i "Scrubs" är med :D (y) Im saved!<3

Har haft en otrolig soft dag! Låg i sängen till typ 12 sen blev det tv och dator sen kom älsklingen hem från besök hos grannen då blev det myspys :) <3 Sen har jag gjort minipannkakor... plättar :P Vart på ica har jag ju med... Action of the day hehe, som sagt en vääldigt soft dag ;)






                                                                          josefin          kim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0